Şuradasınız: » » » Pes 2006 Full Rip Tek Link indir

Güncel Alet Çantası

 CCleaner
 PC Temizlik Programı

 Flash Player
 Flash Oynatma Aracı

 Skype
 Videolu Görüşme Programı

 Aimp
 MP3 Oynatma Programı

 Internet Download Manager
 Gelişmiş İndirme Yöneticisi

 Microsoft Office 2016
 Güncel Ofis Yazılımı

 Microsoft Office 2013
 Ofis Yazılımı

 Photoscape
 Kolay Resim Düzenleme

 Adobe Photoshop CC 2015
 Prof. Resim Düzenleme

 Mozilla Firefox
 Hızlı İnternet Tarayıcısı

 Google Chrome
 Güvenli İnternet Tarayıcı

 avast! Tüm Sürümleri 2015
 En Hızlı Antivirüs Programı

 Kaspersky Internet Security
 Güçlü Antivirüs Programı

 uTorrent Plus
 Torrent Dosya İndirici

 Nero Platinum 2015
 Güçlü Disk Yazdırma

 Daemon Tools Ultra Türkçe
 Sanal Disk Oluşturma

 Foxit Reader
 Hızlı PDF Okuyucu

 Adobe Acrobat XI Pro
 Popüler PDF Programı

 K-Lite Mega Codec Pack
 Sistem Kodek Paketi

 DirectX 12 - DirectX 9
 Microsoft DirectX Sürücüleri

 WinRAR
 Arşivleme ve Arşiv Açma

Tavsiye İçerikler

Yardım ve Destek Bölümü Program ve Oyun İstek Hattı

Pes 2006 Full Rip Tek Link indir


Oyunlar / Rip Oyunlar
Meliksah_2006
31-01-2014, 07:50
38

Pes 2006 Full Rip Tek Link indir

Pro Evolution Soccer 6 ya da PES 2006 Konami oyun geliştirme firması tarafından geliştirilmiş dünyada en yaygın sporlardan biri olan futbol oyununu simüle eden bir bilgisayar oyunudur.

PES serisinin 6. oyunudur. Oyun gerçekçiliği ile göz doldurmuş ve bu yönüyle rakiplerinden ayrılmıştır. Oyun özellikle Avrupa'da çok satarak satış rekorları kırmıştır.

Pes 2006 Sistem Gereksinimleri :
İşletim Sistemi: Windows 2000/XP
İşlemci: Intel Pentium III 800 MHz (Athlon/Duron/Celeron)
RAM: 256 MB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 3 / ATI Radeon 8500
HDD: 1.5 GB

Oyun Kurulumu:
Oyun hazır kuruludur ve cracke gerek yoktur sadece rardan çıkarmanız yeterli olacaktır.

Pes 2006 Full Rip Tek Link indir

Pes 2006 Full Rip Tek Link indir

Pes 2006 Full Rip Tek Link indir


İndirme Linkleri

Buyur-indir | Turbobit | Alternatif

Dosya boyutu: 350 MB


Dosyayı indirmek için yukarıdaki linklerden birisini kullanabilirsiniz.


Turbobitten Dosya İndirme Resimli Anlatım

Turbobitten premium alarak tüm dosyaları hızlı indirebilirsiniz.



Yorumlar

  • Faydasını gördüğünüz konulara yorum yaparak görüş belirtebilirsiniz.
  • 7/24 buradayız, çekinmeden yorum yapabilirsiniz.
  • Burası Torrent sitesi değildir. Lütfen Torrent isteğinde bulunmayınız.

  • Yorum Ekle

    Adınız:*
    E-Mail:*
    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
    Soru:
    Türkiye'nin Başkenti
    Cevabınız:*
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
     buğra,
    Yönetici olarak çalıştırmalısın.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    abi setup.bat a tıklıyorum birtuşa basınız diyo basıyom kapanıyo hiç bişe olmuyo lütfenn yardım et :(
    Cevapla
    • Grubu: Üye
    • Kayıt tarihi: 12.07.2016
    • Yorumları: 2
    • Makaleleri: 0
    ya ben oyunu indirip kurdum herşeyi yaptım ama simgeye tıklayınca oyun açılmıyo
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Abi evet masaüstüne AAA diye dosya kurunca sonra rardaki dosyaları içine atınca olur ben WWE 09 da denedim ve oldu
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Meliksah_2006,
    abi rardan çıkardım zaten setup.bat çıkartılacak dosya yok diyo gene ?
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    hempop07,
    Tamamdır o dosyayı şimdi oyunun içerisine ekledim linkleri de tekrar güncelledim :)

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Değerli Üye
    • Kayıt tarihi: 3.06.2015
    • Yorumları: 57
    • Makaleleri: 0
    Meliksah_2006,
    Olmadı Ömer abi ya :( ama internete gezerken şunu buldum:------------------

    oldu :D içindeki .exe dosyasını oyunu kurulu olduğu yere attım oldu :)
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
     özgür,
    Tüm dosyaları RAR içinden çıkarmalı kurulumu öyle yapmalısın.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    abi setupa bastım çıkartılcak dosya yok diyo ?
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
     Burak,
    Sevgili Burak. RAR içerisinde "DeviantW-RIP.7z" şeklinde bir sıkıştırılmış dosya var. Onun içerisinde de "pes6.exe" mevcut. Onu kullanabilirsin, crack gibi düşün.

    Bu şekilde denemeni tavsiye ederim. Olmazsa yine bildirebilirsin :)

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Ömer abi Teşşekürler bu sefer oldu ancak pes6 .exe dosyası eksik oondan dolayı oyunu girş yapamıyorum blush pes6 exe dosyasını ayrı bi rarda verme imkanın varmı yeniden indirmiyim yalnız diğer kullanıcıalrı düşünerek 330 mb lik rarın içine atarsanız bilemem :)
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
     Burak,
    Dosyayı tekrar paketleyip tekrar yükledim. Tekrar indirip deneyebilirsin sorun olmayacaktır.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Selamun Aleykum Ömer abi hayırlı Ramazanlar bişey bildirecketim sanırım Alternatif deki rar bozuk abi içindeki pes dosyasını masa üstüne atıyorum rar yükleniyor ama masa üstüne hiç bieşy gelmiyor 2 kere indirdim olmadı bi ilgilenirmisin ?

    Teşşekürler
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    Umut06,
    Bilgisayarında virüs varsa kayıt defterine düzenleme yapamazsın arkadaşım. Temiz bir sistemde oyunu açabilirsin.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Abi kayıt düzenleme yöneticisi devre dışı bırakılmış diyo Reg den yoneticiyi devreye soruyorum devre dışıda bırakıyorum olmuyor lütfen bi çözüm
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    umut06,
    Reg dosyası var onu açıyorsun oyunu kuruluymuş gibi gösteriyor onu açın.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Abi the game is not properyly installed diye hata veriyo sorun orda
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    umut06,
    Alt yorumları okumuyorsun sanırım. Masaüstünde AAA gibi bir klasör oluştur ve RAR içindeki tüm dosyaları buraya at o şekilde oyunu açıp oynayabilirsin.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Abi ben indirdm rardan falan ckrdm ama yükleme hatasi veriyo
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    uuğr,
    Bu şekilde araştırabilirsin.

    --------------------
    Cevapla
    • uuğr

    • 13 Nisan 2016 17:41
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    Rardan çıkarrttım fakat oyuna bastığımda AFS FILE NOT FOUND diyor sebebi ne
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    doğukan,
    Masaüstünde A diye bir klasör oluştur, RAR içerisindeki tüm dosyaları bu klasöre sürükle bırak. Dosya yolu uzun olursa geçersiz hatası verir. Dediğim şekilde yap olmuyorsa harddisk kaynaklı bir sorun var demektir.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    nasıl yapacağım abi? bu işlerden pek anlamıyorum ama dosyaları rardan çıkartıp normal klasör haline getirdim orda pes pes06.exe, keygen.exe vb. şeyler var. ama tıkladığımda hepsi dizin adı geçersiz diyor.
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    doğukan,
    Dosyaları rardan çıkar öyle kurulum yap.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    abi virüs sıkıntısı falan olmadı da oyunun rardan çıkarttıktan sonra kurmak için setupa falan bastım ama diziin adı geçersiz diye bir hata veri. ne yapmam lazım?
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    doğukan,
    Merak etme yok. Hatta indir, bak, oyna ondan sonra gel bir daha yaz virüs yok diye.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    ya beryler birşey soracağım. indirdiğimiz linkte virüs falan yok değil mi?
    Cevapla
    • Grubu: Yönetici
    • Kayıt tarihi: 14.12.2013
    • Yorumları: 3 405
    • Makaleleri: 5 565
    sadık,
    Alt yorumda belirtmişim okuyun.

    --------------------
    Cevapla
    • Grubu: Ziyaretçi
    • Kayıt tarihi: --
    • Yorumları: 0
    • Makaleleri: 0
    windows 7 de açılıyormu
    Cevapla
    • Grubu: Değerli Üye
    • Kayıt tarihi: 3.06.2015
    • Yorumları: 57
    • Makaleleri: 0
    Ömer abi çok iyi oyun teşekkürler.
    Buyur-indir, çeşitli telif materyallerine önem vermektedir. Uyar ve kaldır prensibini benimsemiş bulunmaktayız. Telif hakkınızın ihlal edildiğini düşünüyorsanız bizlere (iletisim[at]buyur-indir.com) mail adresinden veya iletişim bölümünden ulaşabilir, içeriğin silinmesi ile ilgili talepte bulunabilirsiniz. İçerik uyarınızdan itibaren en geç 3 gün içinde sitemizden kaldırılacaktır. Detaylar için burayı inceleyebilirsiniz.

    Sitede bulunan full programlar ve full oyunlar, tanıtım amaçlı sizlere sunulmuştur. Beğendiğiniz ürünleri üreticisinden satın almanızı, bu sayede onlara katkıda bulunmanızı tavsiye ederiz.
    Kullandığımız linkler: Turbobit.net - Cloud.mail.ru