Güncel Alet Çantası

CCleaner
PC Temizlik Programı

Flash Player
Flash Oynatma Aracı

Skype
Videolu Görüşme Programı

Aimp
MP3 Oynatma Programı

Internet Download Manager
Gelişmiş İndirme Yöneticisi

Microsoft Office 2016
Güncel Ofis Yazılımı

Photoscape
Kolay Resim Düzenleme

Adobe Photoshop CC 2018
Prof. Resim Düzenleme

Mozilla Firefox Quantum
Hızlı İnternet Tarayıcısı

Google Chrome
Güvenli İnternet Tarayıcı

avast! Tüm Sürümleri 2016
En Hızlı Antivirüs Programı

Kaspersky Internet Security
Güçlü Antivirüs Programı

uTorrent Plus
Torrent Dosya İndirici

Nero Platinum 2018
Güçlü Disk Yazdırma

Daemon Tools Ultra Türkçe
Sanal Disk Oluşturma

Foxit Reader
Hızlı PDF Okuyucu

Adobe Acrobat XI Pro
Popüler PDF Programı

K-Lite Mega Codec Pack
Sistem Kodek Paketi

DirectX 12 - DirectX 9
Microsoft DirectX Sürücüleri

WinRAR
Arşivleme ve Arşiv Açma

Program Kategorileri   Program Kategorileri  

Oyun Kategorileri   Oyun Kategorileri  

Mobil Kategorileri   Mobil Kategorileri  

Film Kategorileri   Film Kategorileri  

Belgesel Kategorileri   Belgesel Kategorileri  

İnceleme Kategorileri   İnceleme Kategorileri  

Diğer Kategoriler   Diğer Kategoriler  

Şuradasınız: » » » Nero Platinum 2018 v18.0.08500 Türkçe

Nero Platinum 2018 v18.0.08500 Türkçe


Programlar > CD / DVD Meliksah_2006 9-12-2017, 21:20 22
Nero Platinum 2018 v18.0.08500 Türkçe

Nero Platinum Suite Full indir

Nero Platinum, Burning ROM'a benzer bir şekilde CD / DVD / BluRay disk yazma, kopyalama, oluşturma ve temizleme özelliğine sahiptir. Nero AirBurn özelliğinin geliştirildiği Nero Platinum'da herhangi bir iOS veya Android cihazınızdan uzaktan veri yazdırabilirsiniz. Adamlar artık hangi özelliği yapalım diye şaşırmışlar. Nero'nun bulut servisine dosyalarınızı yedekleyebilirsiniz, bilgisayarınızı tam anlamı ile medya merkezine dönüştürebilirsiniz. Dahili video düzenleyicisi sayesinde profesyonel derecelerde videolarınıza efektler ve yazılar ekleyebilirsiniz. Saymakla bitmeyecek özelliği var, denemek isteyenler buyursunlar.

Nero Platinum 2018 v18.0.08500 Türkçe


İndirme Linkleri

Buyur-indir | Turbobit | Alternatif

Dosya boyutu: 439 MB


Dosyayı indirmek için yukarıdaki linklerden birisini kullanabilirsiniz.

Standart
7 Günlük Turbobit
Premium 23 TL
Satın Al
Ekonomik
30 Günlük Turbobit
Premium 38 TL
Satın Al
Avantajlı
180 Günlük Turbobit
Premium 135 TL
Satın Al
Bilgilendirme
Yorum yapmadan önce yorum kurallarını inceleyiniz.

Yorum Ekle



  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

Üye
akyol66 6 Şubat 2018 22:30
slm kardeslerim. Kusura bakmayin ben bilgisayardan fazla anlamadigim icin ,soruyorum.Herhangi bir uygulamiyi indirdigimde test versiona geciyor.lütfen yardimci olursaniz sevinirim.


Yönetici
Meliksah_2006 9 Aralık 2017 21:21
 ali,
Tüm linkler yeni versiyonla güncellenmiştir.


Ziyaretçi
ali 9 Aralık 2017 19:00
KARDEŞ LİNKİ GÜNCELLESENE


Değerli Üye
MetehanOzbil 15 Temmuz 2017 00:57
Elinize emeğinize sağlık teşekkürler.

--------------------


Ziyaretçi
Sammylom 4 Ocak 2017 04:15
Yeni sürümlerini de bekliyoruz, teşekkürler.


Yönetici
Meliksah_2006 9 Aralık 2016 19:31
Sabih,
İçerisindeki anlatımı eksiksiz uygulayınız.


Üye
Sabih 9 Aralık 2016 19:13
Kurulum sırasında seriali kabul etmiyor


Yönetici
Meliksah_2006 14 Mart 2016 16:24
asetryy,
1.) Nero'yu kurduktan sonra çalışıyorsa kapatın.
2.) Patch dosyasını Program Files içindeki Nero klasörüne atın.
3.) Patch dosyasını yönetici olarak çalıştırın Patch işlemlerini yapın.
4.) İşlem sonrası seriali programa girin tamamdır.

Dosya içerisinde de anlatım mevcut.


Ziyaretçi
asetryy 13 Mart 2016 12:17
kingforcey,
hocam nasıl full yaptınız yardımcı olurmusunuz


Ziyaretçi
asetryy 13 Mart 2016 12:14
ustadlarım programı fulleyemedım yardımcı olucak kımse varmı lutfen


Üye
kingforcey 23 Ocak 2016 17:17
Meliksah_2006,
üstad yaptım oldu. teşekkürler ellerin dert görmesin...


Üye
bi bakar mısın 7 Temmuz 2015 01:07
Alıntı: bi bakar mısın
abi dediklerini harfiyen yaptım pack eror dedi anlamadım serialde olmadı

Abi patchden heralde başka bir programdan denedim oldu


Yönetici
Meliksah_2006 7 Temmuz 2015 00:54
Alıntı: bi bakar mısın
abi dediklerini harfiyen yaptım pack eror dedi anlamadım serialde olmadı

Ekran görüntüsü atar mısın?


Üye
bi bakar mısın 7 Temmuz 2015 00:54
abi dediklerini harfiyen yaptım pack eror dedi anlamadım serialde olmadı


Üye
bi bakar mısın 7 Temmuz 2015 00:12
Alıntı: bi bakar mısın
Abi net kapalıyken denedim seriali yazdım ama geçersiz dedi

Çok saol abi uygulayacam ilgilendiğin için teşşekkür ederim


Yönetici
Meliksah_2006 6 Temmuz 2015 23:53
Alıntı: bi bakar mısın
Abi net kapalıyken denedim seriali yazdım ama geçersiz dedi

Adımları dikkatle uyguladığınız takdirde olacaktır. Şöyle söyleyeyim. Nero sinir bozan programlardan. Aktivasyon derdi bitmek bilmiyor :) Dediklerimi uygulayın sorun yaşamayacaksınız.

1-) İlk olarak Revo Uninstaller ile Nero'ya dair ne varsa bilgisayarınızdan tamamen temizleyin, kaldırın.
2-) İnternet bağlantınızı koparın. Antivirüs varsa kapatın.
3-) Ardından bu konudan indirdiğiniz Nero programını kurun.
4-) Program kurulduktan sonra tamamen çıkış yapın. Arkaplanda çalışmadığından emin olun.
5-) Sonrası patch dosyasını Nero programının kurulu olduğu klasöre atın. (Program files/Nero)
6-) Patchı çalıştırın, işlemi uygulayın.
7-) Sonra programı açın aşağıdaki seriali girin;
9053-0180-TLXU-8XK2-6A66-E3LW-483U-U75L

sıralamış olduğum bu işlemleri adım adım yaptığınızda programı full olarak kullanabileceksiniz..


Üye
bi bakar mısın 6 Temmuz 2015 23:46
Abi net kapalıyken denedim seriali yazdım ama geçersiz dedi


Yönetici
Meliksah_2006 19 Haziran 2015 03:32
Alıntı: ancl0021
merhabalar dediklerinizi harfiyen uyguladım onceden yüklenmis ne kadar nero ilgili dosya varsa hepsini sildim kaldırdım ama gel gelelim 2015 yüklemeye kalkınca video da oldugu gibi serial bolumun e geliyor ileri sekmenine tıklıyorum ki malesef yükleme yapamiyorum serial numarası yanlıs diyor yardım edin cok onemli bnm icin bu sunuda eklemek istiyorum harika otesi bir site herse tavsiye ediyorum cok onemli programlar vs.vs. cogu bu sitede buldum ellerinize saglık..

Revo Uninstaller Pro ile iz bırakmadan tamamen kaldırarak kurmayı deneyiniz. Ayrıca internet bağlantınızı kapatmanız gerekiyor.


Üye
ancl0021 19 Haziran 2015 03:08
merhabalar dediklerinizi harfiyen uyguladım onceden yüklenmis ne kadar nero ilgili dosya varsa hepsini sildim kaldırdım ama gel gelelim 2015 yüklemeye kalkınca video da oldugu gibi serial bolumun e geliyor ileri sekmenine tıklıyorum ki malesef yükleme yapamiyorum serial numarası yanlıs diyor yardım edin cok onemli bnm icin bu sunuda eklemek istiyorum harika otesi bir site herse tavsiye ediyorum cok onemli programlar vs.vs. cogu bu sitede buldum ellerinize saglık..


Üye
1ibrahim 30 Aralık 2014 11:24
teşekkürler


Üye
davuts 25 Aralık 2014 19:54
beyler çok iyi yazma işlemi yapıyor herkese tavsiye ediyorum


Üye
Gokay 28 Ekim 2014 20:11
Herkezin pc'sinde olması gereken çok eşsiz programlardan bitanesi diyebiliriz. son zamanlarda Nero kendini çok geliştirdi ürettiği ürünlerde epey bir yenik var.. Nero 2015 sürümü diğerlerine göre pc yi kasmayan bir türde olarak karşımıza geldi. Tavsiyemdir hemen buyrun indirin...



 
Buyur-indir, çeşitli telif materyallerine önem vermektedir. Uyar ve kaldır prensibini benimsemiş bulunmaktayız. Telif hakkınızın ihlal edildiğini düşünüyorsanız bizlere (iletisim[at]buyur-indir.com) mail adresinden veya iletişim bölümünden ulaşabilir, içeriğin silinmesi ile ilgili talepte bulunabilirsiniz. İçerik uyarınızdan itibaren en geç 3 gün içinde sitemizden kaldırılacaktır. Detaylar için burayı inceleyebilirsiniz.

tubidy online film izle yabancı dizi izle film izle

Sitede bulunan full programlar ve full oyunlar, tanıtım amaçlı sizlere sunulmuştur. Beğendiğiniz ürünleri üreticisinden satın almanızı, bu sayede onlara katkıda bulunmanızı tavsiye ederiz.